No. of Recommendations: 0
Mirjam,

Due sprecht Englische fiel besser dan ich sprecht Deutsch. Was meinst due <wohnen als ich funf jahre alt war>. Ich verstehe funf jahr.

Steven

PS. Ja, Bier ist besser!
Print the post Back To Top
Due sprecht Englische fiel besser dan ich sprecht Deutsch. Was meinst due <wohnen als ich funf jahre alt war>. Ich verstehe funf jahr.

Sorry about the typo, it's du actually, not due. Sometimes I get slap happy with the keyboard/mouse. Wish I could redo some posts sometimes.

Dein Deutsch ist gans cute!

As for the <wohnen als ich funf jahre alt war>, that means literally: lived since I five years old was. Don't just love German word ordering? Did I really say wohnen? I think it should have been gewohnen.

Miriam
...Tschus...
No. of Recommendations: 1
I thought it was <<du>>, but I figured du bist die expert!

I think that I should have written, "Du sprechts Englishe besser dan Ich spreche Deutsch," nicht war?

German word order is not much more confusing then French, which I speak much better than German.

Steven
...Schnell fahren ist nicht verbotten!
German word order is not much more confusing then French, which I speak much better than German.

Das is sehr interresant. I mochte gern nach Provence gehen aber mein Franzosich ist schrecklich. Ich kann nur deise bischen:

Je m'appelle Miriam.
Il fait beau.
Paris est las capital de la France.

Miriam
...je ne comprends pas...
Miriam,

Très bien! Peut-être nous faisson du ski et nous parlon sul Frainçais òu Allemande ensemble.

Steven
...Pense la niege!
Miriam,

Très bien! Peut-être nous faisson du ski et nous parlon sul Frainçais òu Allemande ensemble.

Steven
...Pense la niege!

Nous allons a Chamonix!

Miriam
...Vive les Alps!...
Mirjam,

Du gehst zu Chamonix! Wahn gehst du dort? Ich morchte gehen zu Paris im August, mein funf and zwansigen annivers... (uh-oh, forgot the German word) annivesaire (but not the French).

Steven
...Quelle chance Miriam!
Du gehst zu Chamonix! Wahn gehst du dort? Ich morchte gehen zu Paris im August, mein funf and zwansigen annivers... (uh-oh, forgot the German word) annivesaire (but not the French).

Un ami m'a montré ce website merveilleux hier (http://babelfish.altavista.digital.com/translate.dyn Avec ce website je puis lire et écrire le français parfaitement. Je ne irai pas à Chamonix bientôt. Je veux aller à Chamonix un jour cependant.

Miriam
...Anniversaire Argenté Heureux!
Cela triche. Je dois admettre que je l'avais l'habitude pour le verbe pour tricher.

Mon Francais n'est pas parfait, mais je traduise moi-meme. Cet website est vraiment merveilleu!

Steven
...Oui, les Aggies, ils ont gagné!

Wie wurde ein Gewinde benanntes "Auf Deutsch" ein converstation auf französisch?

Steven
Cela triche.

Wie wurde ein Gewinde benanntes "Auf Deutsch" ein converstation auf französisch?

Well, cheating or no, if you want French from me, that's the way you'll get it. I see that it has improved your German considerably.

Miriam
...Español ahora?...
You can cheat in French, and I'll cheat in German. Spanish I'll leave alone!

Steven